pondělí 13. ledna 2014

Den D - 14. ledna 2014

Jako oficiální začátek hubnutí beru ZÍTŘEK... sice už jsem se začala hlídat od nového roku, ale jelikož jsem doposud nic pořádnýho nedokázala a tím pádem ani nezhubla, tak je na čase, začít to brát skutečně vážně!!!

Ráno jsem po pár dnech stoupla na váhu a viděla tam číslo 71,00 kg! No pahnus...ale aspoň se to bude bez těch gramů dobře počítat ;-)

Takže oficiálně:
Počátek mého hubnutí: 14. leden 2014  (hezký datum :-))
Počáteční váha: 71 kg

Dneska jsem si zároveň dala dopoledne poslední cigaretu a od zítřka končím úplně, což bylo mimochodem také jedno z mých předsevzetí!!!

Musím sem prostě psát...bude mě to víc motivovat, když si budu všechno zaznamenávat :-) Všechny pokroky, radosti i starosti :-) 

Pro začátek si musím nastavit pár pravidel, která se týkají blogu!
  1. pokud zrovna nebudu mimo domov, tak přispívat DENNĚ!!!
  2. denně psát jídelníček + pohybové aktivity
  3. denně napsat malé shrnutí za celý den
Těším se na to...do léta budu kočka!!! Věřím tomu...
...a tady jedna motivační  :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat