úterý 14. ledna 2014

Ne příliš dobrý začátek :-(

S takovým nadšením jsem si včera připravovala do práce jídlo do krabiček...přesně jsem si naplánovala i časy, kdy budu jíst a nakonec mi to kvůli frmolu v práci vůbec nevyšlo :-( Hned jak jsem kolem sedmý dorazila do kanclu, chtěla jsem se nasnídat, jenže sotva jsem otevřela e-mail, tak tam bylo plno urgentních věcí, které jsem musela hned vyřídit...no jo, jenže se to začalo nějak kupit a najednou už bylo 10:30 a já ještě nic nejedla :-( žaludek mi kručel tolik, že jsem naráz snědla jak to, co jsem měla mít k snídani, tak i dopolední sváču...no a přestože jsem vůbec nechtěla do kantýny, tak jsem tam nakonec zavítala a "obšťastnila" se ještě koláčem :-( chjoo...dala bych si do držky!!!!!!!!!!

Musím mít prostě přesně napsaný jídelníček na celý den, tím se řídit a nebrat vůbec nic jiného do pusy!!! Nebudu do tý kantýny vůbec chodit, protože si prostě nedokážu koupit jen pití!!!
Ale chci vypadat takhle??????????

ANO CHCI!!!!
Takže musím skoncovat s touhle svojí slabostí!!! Chci být už tohle léto kočka, která se nestydí za své tělo a je nejvyšší čas na tom začít DŘÍT!!! Ano, DŘÍT! Protože krásný tělo není zadarmo!!

Budu si dávat dílčí cíle, budu dokumentovat jejich plnění a za každý splněný cíl se nějak odměním! Nejlépe nějakým novým kouskem do svého šatníku :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat