neděle 4. ledna 2015

Po roce znovu tady :)

Zdravím vás :)
Je to přesně rok, co jsem založila tenhle blog...no ale jak jsem ho založila, tak jsem ho taky nechala ladem...bohužel :( Říkám si, co se stalo, že jsem s takovým elánem tenhle blog zakládala a přitom jsem pak vůbec nepřispívala...možná to bylo tím, že se ne všechno vyvíjelo přesně podle mých představ nebo nevim...
Před rokem jsem si zde dávala předsevzetí na rok 2014 a jak to tedy dopadlo??? Podíváme se na to:

  1. ZHUBNU NA 54 KG A BUDU PRAVIDELNĚ CVIČIT
    No....asi takhle....nezhubla jsem úplně všechno co jsem chtěla, ve skutečnosti jsem v první polovině roku ještě něco málo přibrala. Skutečně hubnout jsem začala až na konci července. Zhubla jsem přesně 10 kg od srpna a jsem za ně ráda, takže částečně splněno. S tím cvičením už to tak horký nebylo :-D
  2. VYRÝSUJU SI PEVNÉ PLOCHÉ BŘICHO
    Ehm....na tom jsem začala bohužel pracovat až koncem roku, kdy přítel pořídil domů stroj na posilko břicha....takže zatím se mě úžasné bříško netýká :-D
  3. BUDU ZDRAVĚ JÍST
    Tak snažila jsem se....musím říct, že vesměs jím zdravě :)
  4. PŘESTANU KOUŘIT
    Tak to se mi bohužel nepodařilo :-/

    No...letos si žádná předsevzetí dávat nebudu, spíš si budu dávat konkrétní drobné cíle. Předsevzetí jsou fakt na dvě věci :D

Žádné komentáře:

Okomentovat