neděle 4. ledna 2015

Jak jsem zhubla 10 kg

Ahojky :)

Konečně se taky budu tomuhle blogu věnovat :) Jak už jsem psala v předešlém článku, od srpna loňského roku jsem zhubla přesně 10 kg. Vím, není to zatím nic moc, ale už tohle považuju za úspěch :) Sice jsem nezhubla na cílových 54 kg, ale teď mám tak + - 61 kg, což pro mě znamená, že jsem za polovinou :-)
Ještě v létě jsem měla přes 71 kg, ale koncem července jsem se už fakt vytočila!!! Musím říct, že jsem dost ubrala na jídle...do tý doby jsem jedla docela dost na můj vkus a v srpnu jsem to stáhla tak na polovinu. Začala jsem jíst hodně ovoce, zelenině jsem dodnes bohužel na chuť moc nepřišla a odpoledne už jsem se snažila jíst jen bílkoviny. Dokud bylo počasí, jezdili jsme dost na kole, chodili na tenis, atd...Pohybu bylo dost...
Úspěchem pro mě bylo, že jsem nenabrala přes svátky, ale ještě jsem necelý kilčo zhubla :)
Teď je pro mě cílem vypadat do léta úúúžasně :) Chtěla bych zhubnout ještě tak 6-8 kg a hlavně si vyrýsovat postavičku :) To už není přeci tak hrozný, když mám za sebou prvních deset :)
Budu se snažit psát každý den, ale nic neslibuju...
Budu přidávat i fotečky...
Už se moc těším :-)

A zítra po 14ti dnech do práce :( no ale na druhou stranu aspoň zas konečně začne nějaký režim :)

Zatim pááá

Lucy

Žádné komentáře:

Okomentovat